بارانباران، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

من و مامان

مامان من 4 سالمه خيلي بزرگ شدم

1395/10/8 11:19
نویسنده : مامان باران
133 بازدید
اشتراک گذاری

دخترك كوچك مامان قدش بلند شده ، موهاش بلند شده ، حرف زندنش تغيير كرده ، ميگه من خودم مي تونم ماماني، فداي كلامش بشم.

همانطور كه داره روزها ميگذره فاصلش با من و باباش به خاطر استقلال زيادتر ميشه ، ديگه واسه بغل كردندش بايد منتظر اجازه خودش باشيم ، خيلي اوقات هست كه اصلا دوست نداره توي بغل من و باباييش بياد و ميگه : آخه چفدر بغل ميكنيد ميخوام بازي كنم.

داره زمان سپري ميشه و چهار سالشم تمام شد، انگار ديروز بود كه صورت صورتي خوشگل كوچولوشو واسه اولين بار ديدم، اميدورم هيچوقت اين لحظات يادم نره ، واسه همينه كه مينويسم كه مبادا فراموش كنم كه چقدر اين دقايق واسم جالب بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و مامان می باشد